.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.

سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند.

سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد.

" تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند.

وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد.

تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد.

مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.

امیر سیار در خصوص ویژگی های سد منگل آمل افزود: این سد به عنوان نخستین و بزرگترین سد آبی، برقی و کشاورزی شمال کشور، 376 متر طول و 150 متر ارتفاع دارد.

وی اعلام کرد: ظرفیت ذخیره آب سد تا سرریز شدن کامل 520 میلیون متر مکعب قابل افزایش است.

به گفته سیار، با بهره برداری از سد منگل آمل علاوه بر تولید برق و آب آشامیدنی، بیش از 100 هزار هکتار از شالیزارهای شهرهای آمل، بابل، بابلسر، نور و محمود آباد آبیاری خواهد شد.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.